Hayat / Life


Bir pazar akşamından herkese merhaba. Yaz geldi gelecek derken, yine bir koşturma ile ben günleri atlıyorum. Paylaşacak o kadar çok şey var ve yine o kadar vakitsizimki. Sürekli olarak bir paylaşamama, anlatamama sıkıntısı taşıyorum.


Esasında bloğumla ilgili radikal kararlar almak üzereyim. Kafamda başka hayaller, projeler oluşmaya başlamasıyla beraber, paylaşımlarımı çok kısıtlı tuttuğumu farkettim. Halbuki daha fazla şey paylaşmak istiyorum. En özgür hissetmem gereken yerde, içerik olarak kendimi çok sıktığımı ve kısıtladığımı farkettim. Oysa en başında hiç öyle değildi. Tek bir fotoğraf, tek bir cümle bile paylaşabiliyordum. Sonra ne olduysa, ne düşündüysem yarım kalan şeylerle doldu yapılacaklar listem. Bunu aşmam gerektiğini ve bir şeyleri yenilemem gerektiğini farkettim.
 Soracak olursanız, esasında şuan ben de nasıl bir yol izleyeceğimi bilmiyorum. Ancak sevdiğim bir arkadaşımın şunu söylediğini hatırlıyorum. “Ne istediğimi hiç bilmedim, ama ne istemediğimi biliyordum.” Hayatta böyle ilerleyebilirsek canımız pek sıkılmaz diye düşünüyorum.
 Sizlerle paylaştığım bu fotoğrafları instagram hesabımı takip edenler zaten biliyor. Anlattıklarıma bir fon oluşturması için paylaşıyorum burada da.
 Belki kafamdaki düşünce yığınlarını toparlayana kadar bir süre daha buralarda olmayabilirim. Bunun yön alabilmemde faydalı olacağını düşünüyorum içten içe.
Hayatta yenilikler güzeldir diyerek sonlandırıyorum yazımı. En son ne zaman bir yenilik yaptığınızı siz de bir düşünün derim :)

Görüşmek üzere.

1 comment:

Merve Şanlıtürk Kıyak said...

Daha çok paylaşım yap lütfen, ne güzel şeyler yapıyorsun :) Ben de bu aralar boşladım blogu. Ama döneceğim inşallah! Yenilik ne güzel olurdu. En çok ihtiyacım olan şey sanırım şu aralar. En güzelinden yenilikler diliyorum bize o zaman :)