Yeni Yil // New Year


Geldik bir yılın sonuna daha. Bazı dönemleri fazla yoğun ve koşturmacalı olsa da, benim için güzel bir yıl oldu diyebilirim. Yıl biterken size hediyem çizdiğim bu çikin kız olsun :) 2014’ün son printable postunu çok geç olmadan yayınlamak istedim ve başardım.
Aslına bakarsanız yazmam gereken tonla şey var. Blogumu özledim, paylaşmayı özledim. Instagram öyle yanıltıyor ki beni. Oradan çizip, çekip yayınlayınca blog postu geride kalıyor. Paylaşım isteğimi orası daha hızlı çözüyor sanırım. Yine de bunu bir tek ben yapmıyorum ama bence, yalnız hissetmiyorum kendimi bu konuda pek :))


Neyse, şu 2015 bir gelsin bakalım, o zaman hız verip, devam ederim paylaşımlara ve haberlere. Şimdi bu postu yayınladıktan hemen sonra, tekrar dükkan için hazırladığım yeni ürünlerin fotoğraf çekim ve editlerine döneceğim. Pfff. Yo-rul-dum gerçekten :)) 



Yeni yıl duvarımda bu poster de olsun diyorsan, tık tık!
If you want to see this poster on your wall click click!

Hadi görüşürüz yine 

No comments: