Zaman Hizlidir // Time is Fast



Günler hızlı geçiyor. Bu bazen kötüdür, bazen de en iyisidir. Peki sizin için hangisi?
-
Days are going so fast. Sometimes bad, sometimes it is good the best.
What about you?


Eğer bu posteri duvarınızda görmek istiyorsanız, tık tık :)
-
If you want to see this poster on your wall, click click :)




Alışveriş için,
-
For shopping,




1) Wallpaper LAURA ASHLEY
2) Pineapple Vases ZARA HOME
3) Console Furniture MUDO CONSEPT
4) Tealight ZARA HOME
5) Elephant Lampshades STEP COLLECTION - EVMANYA



4 comments:

bircanın renkli dünyası said...

BENI ANLATAN TAMTA SUANI ANLATAN BI SORU OLMUS *-* RESMI ALDIM .
BEN SUANDA KLAMK ISTEYENLERDENIM...

Hayat Kaydetmeye Değer said...

Cok masum cok huzurlu bir cizim olmus bayildm.. Zaman cok karmasik bi olgu bn bir turlu karar veremiyorum hizli mi aksin dursun mu :)

journey of my hands said...

Umarım bende yaşlanınca böyle tatlı ve bakılası şirin olurum:) ellerine sağlık

There and Here said...

Sanırım herkesin ortak korkusu zamanın bu denli hızlı akıp gitmesi. Tadını çıkarmaya bakıcaz artık ne yapalım :)) Bana kalsa hep çocuk kalmak isterdim. Görüşleriniz için çok teşekkür ederim.