Kiz Kardes // Sister


Kız kardeşimle alışverişe gittiğimiz birgün yakaladım bu kareyi.
Benim ayaklarım gezmekten yoruldu ama onunkiler hiç yorulmadı. 
Bunun sebebi benim 24 onun ise 10 yaşında olması olabilir :)

I take this photo while we were shopping with my sister.
I was feeling exhausted but she was not.
Maybe the reason is I am 24 but she is 10 :)



Beyaz ayakkabılarını sevdiği için bana There and Here pozu vermeyi kabul etti. Dolayısıyla kız kardeşimi ve onun minik ayaklarını seviyorum.

She loves her white shoes so she accepted to pose for my camera for a There and Here shot. 


Ve ben. 
And me.

4 comments:

loveandsmile said...

:) çok tatlı
ayak pozlarını ben de severim..

There and Here said...

Teşekkürler loveandsmile :)

CheDolceSogno said...

Aynı yaştaymışız =) güzel bir kare^^ Blogundaki fotoğrafları sen mi çekiyorsun? ve de resimleri sen mi yapıyorsun

There and Here said...

Evet çizimlerin tamamı ve bazı fotoğraflar bana ait. Beğenmene çok sevindim :)